Konspol startuje z nową kampanią reklamową

 

Wraz z początkiem maja Konspol startuje z kampanią reklamową, promującą flagowe produkty marki – kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przysmaki z kategorii convenience, w tym panierowane polędwiczki i tortille. Działania kierowane są do wszystkich konsumentów, którzy cenią sobie wysokiej jakości, smaczne i proste w przygotowaniu jedzenie. Komunikacja będzie prowadzona równocześnie w telewizji, Internecie oraz na nośnikach outdoorowych.

Wiosna z przytupem

Wraz z początkiem maja w głównych stacjach telewizyjnych pojawią się billboardy sponsorskie. Zaplanowano również silne wsparcie marketingowe w innych mediach - poza reklamą telewizyjną przez pierwsze dwa tygodnie potrwa kampania outdoorowa, która realizowana będzie na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SD i BUS) w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach. Działania promocyjne będą również silnie wspierane przez social media oraz media relations. W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest wybieranie bardzo dobrej jakości produktów, a odbiorcy mogą się przekonać, że Konspol to marka z tradycjami, która dba o swoich konsumentów. To jedna z wielu kampanii zaplanowanych na ten rok.